myskväll!

Ligger i soffan och väntar på att Idol ska börja!

Det här är vad jag frossar på ikväll, morötter, gräddfil med lite dippulver, och några bitar 70% choklad.
Jag kan väl säga så här att jag hade inte tackat NEj till Kinamat, pizza, chips, en stor påse med lösgodis, glass, bullar, nutella, kladdkaka ja allt med socker och kolhydrater i!!

och jag hade gärna haft lite mer värme men jag orkar inte gå ut och hämta vedså det skiter sig,, jag drar på mig mjukisbyxor, raggisar från norrland och en tjock tröja och lägger mig under en filt ist...
Tror ni jag är missnöjd???

Det kan ni ge er på att jag INTE är!!!

Lovisa är hos sin pappa, Jonatan jobbar jag har hela huset för mig själv, jag kollar på vad jag vill, har hur hög volym jag vill när det spelas balader på tv. jag får ha morötterna ifred!!
Och en sak till att jag dippar torra morötter innebär bara att jag blir smalare än om jag hade suttit med allt det ovannämnda! och det gör mig ännu mer nöjd och tillfredsställd än något annat just nu!!=)

så tro mig när jag säger att jag är mer än nöjd!!=)





det här blev min uppvärmning idag, mysigt blev det iaf.. men Jonatan du får nog elda lite imorgon för annars kommer du frysa ihjäl;)

( Jonatan ser du nu att den där fula hjälmen inte passar in???? du måste ge med dig på den saken, nu ser du ju verkligen att det ser lixom inte alls mysigt ut när den står där!!!! den ser otäck ut!!)
och för er som inte vet så har Jonatan valt 2 saker som vi har framme i huset, det är alltså denna vackra *îronisk* hjälm och så ska jag visa er en sak till...


det här.....
tack och lov står den långt ner så man ser den inte vid första andra och tredje anblicken!
men håll med om att det är lite tragokomiskt att välja dessa grejer??
jag tycker dom är obehagliga..
men men på vissa saker får man ge sig, för husefridens skull;) hihi

Nu ska jag krypa ner i sängen!!God natt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ja förstår dig med han saker :)

ni verkar ha det fint, du får bjuda på lite

hur bilder :) bor ni på landet?



ha det fint kram

bra blogg

2011-11-05 @ 10:09:48
Postat av: Inga- Britt Gustavsson

Snälla Frida ! Detta säger jag för din egen skull ! Du har inte förstått att man skall hålla skinnet spänt ! Det håller rynkorna borta !

2011-11-05 @ 18:43:00
URL: http://argamormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0