Lunch

Hejje!!

Jag har tänkt på en sak... Ni vet ju svinmycket om mig och jag vet inget om er.. Lite konstigt faktiskt för jag vet inte vilka som läser bloggen bara att ni faktiskt är ganska så många och att sen ni vet så mycket om hur jag lever vad jag tycker och tänker om mycket är ju lite scarry!!

Men kul ändå!!:)

Nu sitter jag och skriver lite om de olika bh som vi ska visa ikväll på bh-kvällen. Mest för att mamma ska veta vad hon ska säga när jag och Birgit visar dem;)

Men det är allt lite pyssel för att få ihop det!

Idag blev det kyckling till lunch, till hade jag avokado, lite groddar, några småtomater och bra! Slirp sa det så va det slut!!:)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej!



Härlig blogg och vilka goda och nyttiga maträtter!! Blir lite inspirerad, måste försöka ta tag i övervikten från bebis:-)

2011-11-04 @ 20:57:00
URL: http://krissieshemlisar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0