jippi

nu har jag telefon igen , jag är kontaktbbar, jag är inte utesluten från omvärden jag kan nås jag kan ringar jag kan messa jag kan blogga jag kan lyssna på musik jag kan spela worldfeud jag kan kolla mailen jag kan göra allt igen!!!!

och den är så snygg!



tog en vit ist för den svarta jag hade förut!!

I LÖVE IT!!

sitter ich käkar kesella med ågra hallon i, gott?? nä inte det minsta, jag tycker det blir någon konstigt sträv smak i munnen av kesella men det va det enda jag hade på jobbet så då fick det bli det.. eller nä jag hade massa goda kex och ost men nä nu fick det bli kesella..

träningen idag gick bra... 1 träningsdag kvar sen är det vägning igen....

Pirrigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0