Ingen träning

Jag va så trötter i morses så jag låg kvar och sov ist för att träna... eller inte med flit utan snarare pga att jag inte vaknade när klockan ringde och det här inte till vanligheterna hos mig.
Jag brukar alltid vakna väldigt lätt och för det mesta innan klockan ens har ringt.. men inte idag, odag som jag som en klubbad säl!!
Har betalat alla räkningarna nu på morgonen och fy fan vad tråkigt det är!!
Blir så deprimerad när alla pengar försvinner utan att man ens har fått något för det (känns det som iaf)
Jobba jobba jobba och betala räkningar ... kul kul kul kul....
Helgen har iaf varit bra, pappa har kommit hem från USA efter 6 veckor så han har varit och hälsat på oss i helgen och så igår fyllde både min lillasyster och kusin år så söndagen blev en kalasdag...
Har inte så mycket att säga idag, (än så länge iaf.. är lite nere känner jag... tror att jag ahr något i kroppen, har inte kännt mig 100 på ett tag nu och varje gång jag tränar så är det som om kroppen skriker att den inte vill och jag tvingar den ändå och så är det sur på mig dagen efter för då är den lika trött då med...
ja jag hlóppas att det blir bättre snart...
Nu ska jag packa upp vouge strumpor=)
Ha en bra dag!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0