hemma igen!

nu är jag hemma igen efter min och mammas Malmötripp!
vi har varit på BH-utbildnig och fått diplom på att vi har gått utbildning i hur en bh ska sitta, även om man vet det innan så är det ändå kul att man får det på papper...
utbildningen var under en dag och i slutet av dagen fick vi göra prov för att se om vi blev godkända eller inte och som tur va blev vi det båda två=)
jäkla segt att köra så långt hem bara sen för jag va halvdöd när vi skulle sluta kl 4 och sen köra 40 mil hem med... (att mamma skulle köra var otänkbart, jag är livrädd när hon kör)
träningen har jag inte skippat, eller jo idag gjorde jag det för Jonatan orka inte gå upp och köra mig till stan (min bil va där) så idag tog vi sovmorgon vilket inte satt fel... välbehövligt. annars fanns det gym på hotelet så både jag och mamma slet=)
Jo jag har ju inte bloggat så mycket de sista dagarna men det är för att jag inte har någon mobil. Lovisa har tappat den i backen 2 ggr så den va sprucken både på fram och baksida nu så va tvungen att skicka in den... men idag får jag iaf en ny!! TJIIIIIIHO!!!
men känner sig riktigt naken utan mobilen...
nä nu ska jag jobba. ikväll är det BH-kväll och nu ska jag fixa iordning alla varor jag fått idag, Pyjamaser och morgonrockar och nattlinnen!! KUL!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0