gammalt



Logga in på bilddagboken.se och kolla på massa bilder jag lagt upp för flera år sen... så kul att se hur man skrev och hur alla såg ut=)

Självklart va det ingen större skillnad på mig förutom någon mer rynka kring ögonen=)

lägger upp lite bilder jag hitta, lovisa är ju för jäkla söt! och gud vad jag saknar när hon va lite småmullig ovj liten och söt, så hon tog på sig det jag ville och sa till henne och inte hade massa huss för sig, eller ialla fall inga som var så stora... ;)









tycker denna bilden är så fin!



en trött liten mystjej=)


I LÖÖÖV THIS PICTURE!!!


alltså är inte denna så kul?? jag kommer ihåg det så väl, vi var ute hos jonatans mamma och pappa, jajje var oxå där, vi va ute i trädgården och Jonatan hade busat med Lovisa och när J var trött så ville Lovisa bara leka ännu mer och han orka inte så hon drog och drog i honom för att han skulle fortsätta med ikke! han var hård som en mur!!



en bild på när jag bebissniffar på lilla söta Vincent!
Herregud vad liten han va här!!

så kul att kolla tillbaka på gamla bilder! man får en lite annan syn på hur man och andra såg ut, man har ju en bild i minnet men den blir en helt annan (i vissa fall) på bild!=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Men herregud vilka söta kort på Lovisa<3. D e när man ser gamla kort som man inser hur stor hon har blivit. För å inte tala om lillfis wincent... Men "snart" kan vi bebismysa igen även om d känns som en evighet tills dess just nu=P.

2011-11-16 @ 15:55:31
URL: http://marialackdal.blogg.se/
Postat av: Frida

Maria: ja men visst är det så, man är så uppe i vardagen och dagarna bara går så man tänker inte alls på hur stora dom blir...

men fi satan vad jag ska sniffa när bebben kommer=)

2011-11-16 @ 17:35:51
URL: http://fridanavarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0