frukost

Sen frukost idag...
Tränade med mamma idag... kl 08.00 Onsdagar, torsdagar och fredagar ska vi träna ihop... hon trillar in 30 minuter försent varje gång och lallar runt lite och tränar på sitt söta lilla sätt och idag vart hon inte ens svettig medans jag som var där kl 08.00när vi skulle börja träna som ett svin och trodde jag skulle dö på slutet... men men huvudsaken är at hon är där iaf;)
har varit precis skakig idag med är nog något konstigt i korppen.. om det är sockret och kolhydraterna från helgen dom fortfarande spökar eller om det är något annat det vet jag inte men det lär väl visa sig antar jag...
frukosten idag består av 1 finnchrisp (är 2 halvor på bilden)
hallon och gräde...
det konstiga med hela den här grejen är att jag börjar tycka att det är kul att banta...
jag har alltid hatat det förut och det hatet kommer garanterat att komma igen men just nu är det kul...

Kommentarer
Postat av: Marita

Skrattade gott åt din beskrivning av Annettes träning.

"tränar på sitt söta lilla sätt :)

Jag tror jag också skulle göra likadant faktiskt...

2011-11-02 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0