3 timmar senare

Nu har jag lungat ner mig lite.. men bara en liten gnutta så att jag åtminstonne kan agera normalt...
Fasen jag har varit så förbannad på mig själv och vågen att jag bara skakat nu i flera timmar!!
Sånt misslyckande!
och sen för att det verkligen känns som om jag blivit lite mindre...
skit samma nu är det bara att ta nya tag och träna och denna veckan får väl bli till att svälta sig så att vågj'veln 'r snällare nästa vecka!!
Måste visa er en bild jag tog på Lovisa igår...
När jag skulle gå in och väcka henne på morgonen så låg hon inte i sängen utan jag hitta henne så här....
hon har trillat ur sängen men inte vaknat och hon hade
svinpäls över hela kroppen, helt knottrig va hon stackarn!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0