uppsägning

Fy nu harjag sagt upp mig från mitt gamla jobb...har ju haft kvar en helgnatt i månaden men känner att jag varken orkar eller hinner med den... Allt blir helt rubbat efter den natten, rutiner sömn magen allt...och frammför allt humöret!
Usch jag är som den värsta häxa man kan tänka sig... det är tur att Lovisa inte är hemma då och stackars J brukar inte vara glad då=)
Men nu är det över och ALDRIG något mer nattjobb för mig inte!!
Igår hade jag och Lovisa en mysdag på stan efter jobbet... gick och kolla i affärer och åt på mc donalds...
På vägen hem säger Lovisa " tack snälla mamma för den här dagen" min goa lilla unge!
Efter att lovisa somnat passade jag på att göra Mozartkulor...
Lätt och snabbt gick det!!
recept i separat inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0