Torsdag igen

Då var det torsdag igen då...

Jag har precis kommit till jobbet och sitter med en kesella hallon frammför mig... ja jag äter den ju alltså..

Har varit och tränat nu på morgonen, 5 km på cross och lite styrka...
Träningen har INTE legat i fokus denna veckan... va där i måndags och idag och imorgon då ..
3 dagar denna veckan tycker jag är dåligt nu men hade det varit för 6 månader sen hade jag tyckt att det va skit bra att jag tränat 3 ggr på en vecka...
Jag har ju trots allt ridit med utöver träningen...

I tisdags va det ju lucia på Lovisas skola och igår va jag så fruktansvärt trött så jag åkte hem och sov en timme till efter att jag lämnat av Lovisa på skolan...

På Lördag jobbar jag ju först som vanligt och sen efter det så ska vi på Julbord... vi som jobbar på Max mode med respektive!=)
Ska bli super najs! vi ska till kvänum tror jag det heter va?? Vi va där på påsk ett år och dom har riktigt god mat och fin utsikt är det!
JAG ÄLSKAR JULBORD!! men tyvärr så blir det så sällan man går på något...
Så jag får se till att göra detta till en tradition tror jag allt!

Nä nu skajag fortsätta med bilderna till webbutiken...

ska visa er en riktigt fin Bh som vi fått in nu. Perfekt att ge eller önska sig i julklapp!



trosorna har vi med så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0