Stockholm, massage och slappdag

Idag har varit en riktig slappardag för min del.. Va först ute i stallet och red en runda sen har jag legat på täcket frammför brasan hela dan och vilat och sovit om vartannat... varm och skönt va det=)

Så skönt med sånna här dagar ibland!

Jag sitter och funderar på om jag och Jonatan ska åka till Stockholm nu innan jul, och ha en helg bara för oss själva, shoppa, mysa, äta gott och så tänkte jag att vi skulle ta oss tid för en riktig lyxgrej!
Jag ÄLSKAR massage! det finns ju inte mycket som slår det, jag har bara varit på riktig massage 1 gång och med riktig menar jag alltså av en som är utbildad massör så det har jag tänkt att vi ska unna oss och satt och kolla runt på lite olika sidor på nätet och hitta den här:

http://www.kroppscompagniet.se
Tyckte det här stället verka riktigt bra och det va inte så värst dyrt heller=)

hitta deras facebooksida med så länkar till den med så ni kan gå in och kolla och gilla;)

http://www.facebook.com/pages/Kroppscompagniet/158225707574856?sk=wall



Ska allt ta och boka in några dagar, man behöver verkligen komma bort lite och unna sig lite lyx då och då... tror att det är bra både för en själv och definitivt bra för förhållandet att komma bort från all vardags skit...



Kommentarer
Postat av: Marita

Glöm inte Helen och Eva!!!

Lyx i vardagen har du ju gratis!!!!

Snart beställer jag tid till dig:)

2011-12-05 @ 13:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0