Saturday!!

Jeeeesus idag är det lördag, fasen vad veckorna går fort... imorgon är det andra advent och om exakt 3 veckor är det julafton.. skitkul!!
Jag älskar julafton den bästa dagen på året förutom min födelsedag och midsommar dom är med bra.. eller jag gillar iof alla speciella dagar=)
Idag är det jobb fram till 14 sen direkt ut till stallet och rida och sen hem och plocka iordning lite för ikväll är det lucia firande med Lovisas tisdagstimme...
Och sen har vi vjudit hem mamma, man, syster jonatans mamma och bror och vi 3 på tacos.. så måste handla lite till det med...
NAJSIGT!!
Vad ska ni göra idag??
Jag är trött med... bara så att ni vet att jag inte har gått och blivit pigg på senare dar.. jonatan tycker att jag gnällt om att jag varit trött sen vi blev ihop... hm.. det tycker inte jag så han bryr sig inte när jag säger att jag är trött längre, han bar hånflinar och börjar reta mig " jaha och det skulle höra till ovanligheterna då?? höhöhöhöh"
"ja men det har du ju varit i snart 4 år nu" höhöhöhö
"oj nä men stackars tusen är du så trött, oj ja klockan är ju faktiskt redan 16 på dan" höhöhöhö
typ så håller det på så nu kan jag inte säga att jag är trött längre til honom så nu får jag böeja gnälla och beklaga mig innför er iat...
så jag är TRÖTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0