Listor!!

Herregud nu är jag igång med mitt sinnessjuka listskrivande igen!=)
Men nu harjag tagit mitt listskrivande tagits till en ny nivå.. nu är det inte bara att kluddra ner poå ett randigt kollegeblock utan nu görs det fina listor på datorn=)
Här ser ni 2 st=)
Jag ÄLSKAR att planera och att skriva listor... en lista räcker inte och jag skriver om listorna flera flera gånger innan jag är nöjd. Den skall se perfekt ut... inte något kludd och inte stavfel, osv.. så dessa listor kommer inte att vara så länge men det är en början=)
Julklapparna är så gott som färdiga... eller Nej det är dom inte men dom är färdigtänkta...
Jag trodde ju i november att jag var färdig med julklapparna men har nu kommit på att jag inte är det.. så tacka vetjag internet där man kan få hem det man tänkt ut att man ska ha...
Och sen börjar jag bli lite nervig innför Nyårsafton... vi har inget planerat och ja... jag behöver ha saker och ting planerat för att känna mig tillfreds och inte bli stressad eller nervös över att sånna saker tex inte är planerat!!!
Så jag börjar bli lite smått hysterisk snart!!=)
Nu ska jag skriva en lista på vad som skall vara på Julbordet iår!
Har ni några förslag?? vad är det viktigaste att du får på julbordet??
Mitt är skinka, pappas köttbullar, kantarell krustader, jansons, lax, eller nä fasen allt som vi har på julbordet förutom Brunaböner!! det är ÄCKLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0