hinner inte

Jag äör ledsen men jag hinner inte blogga jag hinner inte alls med allt jag ska göra... inat va jag uppe och städade till kl halv 2 (!!!) men nu är äntligen det färdigt och imorses gick jag upp lite tidigare för att göra iordning på all tvätt som skulle in i alla olika garderober... så nu är det med klart tack och lov!! har fasat för den där högen som bara vuxit hur länge som hellst nu...
Idag har vi öppet till kl 20! Jag vet sjukt...
Lovisa är hos Joantans mamma och bakar hela dagen=)
Imorgon jobbar jag som vanligt på dan och sen på kvällen kommer pappa och ena lillasyster hem och fixar lite julmat och myser....
nä hinner inte skriva mer nu har massor att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0