Havregrynsgröt!

Jag har aldrig gillat havregrynsgröt förutom när jag va hos mormor när jag va liten.. och jag vet itne om jag gillade den där heller men jag åt den och såg fram emot frukosten när jag skulle få havregrynsgröt med massa jordgubbskräm på...
Och nu när jag tänker efter så kanske det va jordgubbskrämen jag ville åt=)
men skit samma jag har iaf inte gillat havregrynsgröt och jag vet inte så många barn som gör det utan äter mer för att föräldrarna säger till dom och att det är det enda alternativ till frukost som serveras på vardagarna...
Men nu harj ag börjat äta det på morgonen och med lite kräm på bara men jätte lite och jag måste faktiskt erkänna att det är helt ok inte gott men ok...
så jag börjar fundera på om Havregrynsgröt är en vuxengrej???
I så fall måste jag väll ha fått några mer vuxenpoäng nu!
Jo!!
kommer ni ihåg att jag skrev om några tanter på gymmet som stod och pratade om snö i 40 minuter???
En av dom va där igår igen och bytte om precis bredvid mig och tror ni inte att hon börja prata snö med mig med????
Som tur va inte i 40 minuter men i 7-10 innan sen hade jag verkligen INGET mer jag kunde komma på att säga och det händer inte allt för ofta att jag inte harnågot att prata om... men 7 minuter att hålla igång samtalet om snö tycker jag är rätt så länge!=)
sen fick jag säga att jag höll påatt kissa på mig så jag va tvungen att gå på toa och väntade där tills jag hörde att hon gått!!=)
Och det är kul att se på Fb när man läser att inprincip ALLA har skrivit något i stil med att det är vitt ute, att snön äntligen kommit, det är jobbigt att köra bil osv... alla ska promt kommentera att det kommit snö som om inte alla andra redan märkt det???=)
Rätt kul ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0