God morgon

Ok nu ska vi först reda ut en sak...

Jag såg att någon/några kommenterat om att modellen var smal och att ni trodde/tyckte att det skulle vara en "mullig" modell tex JAG!

OCH jag är med på endel av bilderna som kommer att vara på vår webbsida och det pga att vissa bh modeller som vi har i butiken endast görs i större storlekar och med andra ord inte passar en lite mindre byst/tjej och då fick fettot Nävarp hoppa in... TYVÄRR!

Och anledningen till att jag inte la upp någon av bilderna på mig igår va att dels så är dom inte beskurna och i rätt format och jag tyckte att det skulle vara kul att visa er ett litet smakprov eftersom jag själv är helt tagen av hur fina och bra bilderna är (på viktoria)
Och sen var det ett skäl till...

eller nä 2
1: att jag ville skona er läsare från att få men för resten av livet och
2 att jag inte är riktigt redo för att vara på nätet med min blekfeta valross kropp! ( ÄN)
men som sagt jag kommer att vara med på en del av bilderna på nåtet sen så får ni stirra er blinda på dom sen=)

Och sen är det så att det är inte många som är mulliga som ser bra ut och som vill vara med på bild... SPECIELLT inte på nätet där alla kan gå in och kolla och dömma! Det behöver man ha ett visst självförtroende för att göra!
....

Men så klart att jag ska visa er dom bilderna med när jag fått dom=)

Och kul att ni vill att det ska vara en liten tjockis på bilderna med, så jag hoppas att ni shoppar gärnet sen när jag väl sitter där halvnäck på er skärm och ler!=)

Det enda jag kan trösta mig med är väl att jag åtminstonne är 6 kg mindre nu än på bilderna så jag ser iaf inte likadan ut=) hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud du är VERKLIGEN inget fetto, hur kan du tycka så? hur mycket väger du? 75?? kom igen när du är en 100 kilos brud, då kan du kalla dej fetto. Du ser normal, frisk ut. Tycker du ska vara nöjd för de finns de som har det värre.

2011-12-01 @ 11:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0