God fortsättning!

Hoppas at ni alla haft en riktigt riktigt bra jul!

Vi har haft det jätte bra.
Vi vad på julafton först hos min farfar och firade med pappas släkt där och sen kom mammas släkt och jonatans släkt och familjer hem till oss på kvällen...

Vi åt oc åt och åt och åt lite till och jag trodde fasen att jag skulle spy tillslut... proppmätt som vanligt....

Massa fina julklappar fick vi med och Lovisa är så nöjd med allt hon fick...
Ska lägga upp lite bilder från julen men glömde kameran hemma idag så får ta det en annan dag...

Vad har ni gjort?? fick ni något kul i julklapp som ni vill dela med er av??

Igår va jag och strosade runt lite på rean och hitta lite grejer till Lovisa så klart.. går inte en gång på stan utan att jag hittar något till henne... =)

Nä jag känner att jag inte har något att skriva och sen att jag har massor att skriva men vet inte riktigt hur jag ska få ut det..

och jag ser INTE fram emot att väga mig igen... FIIIII fan !!!

Efter nyår är det LCHF för HELA familjen ( inte lovisa så klart) men då är det hård bantning och träning för BÅDE mig och JONATAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0