fyndat

Igår efter jobbet så skulle jag försöka hitta något till Jonatan att ha på sig ikväll.. eller bara en tröja så det va verkligen inte så avancerat.
När jag ska ha något till mig ser jag bara fina saker till Jonatan och Lovisa och inget tilol mig men så var det ju

DEFINITIVT INTE IGÅR!!!

HERREGUD!
jag hittade BARA saker till mig och som dessutom var på REA jag br
kar aldrig hitta något som jag gillar på rean utan allt är till fullpris och lite till...
men nu jäklar...

2 tröjor 1 par jeans skor ring örhängen..och lite till...

till Jonatan lyckades jag tillslut hitta en helt vanlig svart tröja och en vit som inte alls va så märkvärdiga men tror att han blir super snygg i det så det är jag inte orolig för=)
måste visa er 2 av fynden...

199:- på Din sko!!
Och denna tröjan... 49:- (!!!!) 49:-!! fatta vad billigt.. skit bra baströja.
på Stadium fanns denna.. även i andra färger...

Jeansen är med nya men det var inget fynd för det va fullpris på dom=/

Nu ska jag ta och jobba vidare med webbutiken... eller bilderna på den iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0