Fredag!!

Jag fullkomligt älskar fredagar... alla är på bra humör ( för det mesta) och man vet att man har hela helgen frammför sig och ska vara ledig några dagar och kunna vara med familjen, festa julstöka vad man nu vill göra...

Jag va på gymmet idag som jag sa men det blev ingen vikt... varför??
jo det ska jag ta och berätta för er...
Det va julfrukost på gymmet idag och det va massa filk som vräkte i sig medans jag stog hungrig som ett monster på crosstrainern och försökte bli av med det  smmanlagda som dom stoppa i sig...

Och när jag skulle väga mig så kunde jag inte med att ta vågen och gömma mig i ett hörn för att ingen skulle se min min och ansiktsuttryck oavsett om det var bra eller dåligt...

glad= jasså har hon gått ner.. undra hur mycket 0,001 gram elle?? HA hon har rätt mycker kvar att jobba med...höhö

Besviken= ja det kunde man ju tänkt sig stackarn kommer väl aldrig att bli smal...mohahaha

hade det varit dåligt besked så hade jag inte kunnat lägga mig ner på golvet och skrika och slå med både armar och ben så som jag hade velat heller för den delen..
Så jag valde att bespara både mig och matgästerna från detta!


Igår när jag kom hem så bakade jag bröd som vi ska ha på julafton, (förhoppningsvis) om det finns något kvar vill säga... Dom var farligt goda och eftersom Jonatan inte har någon som hellst självbehärsking så finns risken att dom är slut redan i övermorgon!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0