.

God morgon snyggingar!

Vilken strålande morgon och fåglarna kvittrar och solen kommer upp bakom gramtopparna...

Ja visst fasen hade det varit skönt om så vad fallet... nä fy farao vilken dyster morgon men konstigt nog så är jag super glad trotts att det värker i ögonen.. och benen och rumpan... ja jäklar vilken träningsverk man får när man har kört knäböjningar och utfall med vikter... fiiii satan det tar kan jag lova...

Ingen träning idag= ingen vikt idag
Ska vara hemma nu på morgonen och mysa med J tänkte jag och sen idag ska jag flytta hästarna=( en ska hem till mamma och en ska till min fd granne Pernilla.. ska iof bli superkul att kunna rida ihop med Pernilla igen men det känns allt lite sorgligt att flytta dom och att inte ha dom hemma.. men det blir nog bättre så här=)

Och tack så mycket till dig som skrev den anonyma kommentaren igår! DU gjorde min dag blev jätte glad när jag läste den=) tycker alltid att det är kul när ni kommenterar för då får man ju lite feedback på det jag skriver...=)

ska lägga upp ett kort på helveteskalendern idag med ..;)

Nu ska jag ta och gå upp och lägga mig lite igen och se om den stora lunsen kan vakna<3

Ha en bra dag!!



Den här bilden är tagen i oktober förra året.. visst ser det mysigt ut när det är frost men ändå sol, inte det här klabbet som är nu...



KOmmer ihåg den hr dan så väl för jag tyckte J va så jäkla snygg och jag kände mig verkligen så där nykär i honom och jag tog mängder av bilder på honom för att jag skulle komma ihåg just den dan och för att jag skulle få fram typ hur fin jag tyckte att han va men kameran ville inte riktigt jobba ihop med mig ( eller så har kameran inte den sortens känslor som jag har)
haha.

Jag är riktigt svag för killar i träningskläder;)

Och J passar utmärkt i dom =)

haha nu ska jag gå upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0