Ensam

Jag blev ensam idag... Lovisa ville sova över hos mormor och jag har nyss kommit hem från jobbet så nu står det några biscotti i ugnen och gräddas och jag får väl ta tag i all skit här hemma, diskmaskin, tvätt städ osv... för det lär inte vara någon annan som gör det =/

tycker att det är riktigt mysig nu på vinter när man får tända brasan så det blir varm och skönt...

I helgen blir det bara till att jobba... Nu när det snart är jul har alla butikerna i stan öppet längre.. Allt för att man ska kunna dra ut på inköpen så länge som möjligt... så nu har även vi öppet söndagarns fram till Julafton...
Alltså denna och nästa söndag och då är det jag soom skall jobba=)

Och Jäkla pissväder det har varit idag elle!!! regnigt kallt och blåsigt! inte vad jag gillar (och förmodlingen inte någon annan heller)

Vet ni vad jag vill??

Jag vill åka till göteborg och käka julbord på Gothia towers! har hört att det ska vara så sjukt bra!
Så jag föreslog det för mamma idag att hon och hennes gubbe skulle ta med oss barn till julbordet där så får väl se om hon kommer och frågar;)
Nä nu ska jag skära upp mina biscotti!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0